Member details

Tattoo hyve

Tattoo hyve
Tattoo hyve (7441)
Join

Sort by: -Old first- | New first

27 Aug 2007, 16:11
Heb jij wel eens een slechte ervaring geahd bij ene bepaalde tattoo shop? Of ben je bij het zoeken naar eeen goede tattoo shop langs een prutser gekomen? Spui hier je gal!

Persoonlijk vind ik de goede tattoo shops in NL maar dungezaaid, maar aan slechte is er ene overvloed, kennelijk. Dat komt mijninziens omdat mensen niet kritsch zijn tov een artiest (ze willen 'gewoon' een tattoo, liefst zo snel en goedkoop mogelijk en in de buurt) en dat krijg je dat een hoop mensen naar slechte shops gaan.

Persoonlijk vind ik Tattoo Geert in Veldhoven behoorlijk matig; mijn ex vond hem helemaal je dat (omdat ie ook hara piercings zo goed had gezet, dat is ook zo hetzelfde hè;-) . Zijn ontwerpen zijn niet bepaald sterk, maar vaak ook nog eens zo scheef/asymmetrsich als de neten.
29 Aug 2007, 04:50
bodyart in het centrum van den haag (de straat van de kleine xenos) die is bar en bar slecht! er zijn wel goede mensen aanwezig maar er zijn helaas ook vaak slechte mensen aanwezig.:-(
29 Aug 2007, 21:43
Ik heb niet zozeer slechte ervaringen met een of andere shop.

Ik ben het wel eens met wat Harm zegt.We hebben veel shops en beunhazen in dit kleine landje en goeie die zijn niet makkelijk gevonden.Al die shops die zich niet echt bezig houden met de hygiene en zich niet echt bezig houden met de kunst van het Tattoeeren.Veel tattoeerders zijn gaan tatoeeren voor het geld en niet voor de kunst van iets unieks te creeren op iemands lichaam.
Ik werk zelf ook in een shop in limburg en je moest eens weten wat voor ellende bij ons binnenkomt van een ander...en daar zijn de mensen meestal toch ook wel een beetje zelf aan schuld. Toen ik vroeger mijn eerste tattoo liet zetten ben ik bij vier shops binnen gelopen en heb hun werk bekeken.daarna heb ik pas een beslissing genomen bij wie ik in de stoel ging. Vandaag de dag komen de mensen binnenlopen pakken een fleshboek(stencils overal ter wereld te koop)en kiezen binnen vijf minuten wat ze willen. Als dan de prijs hun niet aanstaat, gaan ze weg of nemen een totaal andere tattoo die goedkoper is... onbegrijpelijk..:-( merk dat de mensen die binnenlopen niet echt meer specifiek met een bepaalde tattoo bezig zijn maar meer bezig met de prijs ervan.Ik heb vroeger zelf niet echt naar de prijs gekeken maar meer naar het werk en div stijlen die artiesten hebben. De tattoo wat ik liet plaatsen moest ik heel mijn leven mee doen....

Dus de tip voor de mensen die nog opzoek gaan naar een goede shop...

Ga een een kijkje bij de shop van je keuze
kijk niet alleen naar flesh afbeeldingen die in iedere shop voorhanden zijn dit zijn dikwijls gekochte stencils en zeggen helemaal niets over het kunnen tattoeeren van een artiest. Je kunt beter vragen naar foto's van de tattoos die ze in het verleden al gezet hebben.

bekijk ook eens de werkruimte waar er getatoeerd word... daar kun je meestal ook al aan zien hoe serieus deze mensen met hygiene bezig zijn.

Als je niet overtuigd bent ga dan ook nog eens bij een andere shop kijken.

Pffff wat een lap tekst maar misschien heeft iemand er iets aan.

Veel suc6 en 7

Greetz Robin

29 Aug 2007, 21:46
Ohh vergeten...Ik heb natuurlijk alleen maar positieve ervaringen met TATTOOS BY RICHARD te St Odillienberg....sluip reklame...:lol: :lol:
30 Aug 2007, 08:49
Inderdaad! Ik snap niet dat mensen gaan prijsshoppen, een goede tattoo is niet goedkoope en ene goedkope tattoo is niet goed. Laatst had ik ergens anders een discussie met een meisje die zei dat haar 'kanji' 15 euro had gekost, terwijl het 45 minuten had geduurd die te zetten. Toen ik haar daarop aansprak zei ze: "als je thuis adresjes weet dan kom je een stuk verder en bespaar je geld he".

Ik had zoiets van wtf? Is dus gewoon een ordinaire scatcher! En dat plaatje uit flashboeken uitzoeken ken iik inderdaad, het lijkt soms wel of mensen een tattoo willen om een tattoo te hebben. Maar ja, vaak weten ze niet beter, of het interesseerd ze gewoon niet, vinen het belangrijker een broek te hebben van 200 euro, die ze na 3 maanden niet meer aandoen. En zo varen de slechte shops er wel bij.

Overigens vind ik Body Flair (Nederland's bekndste tattoo artiest, vindt ie zelf) ook een slechte zhop. Ik zou die kerel voor geen goud bij mij in de buurt laten. Mijn vriendin was op zoek naar een tattoo shop in Rotterdam omdat ze 'last minute' een ster wilde laten zetten met een vriendin van haar, ze wilde dit al langer, maar die vriendin woont tegenwoordig in Ierland. Enfin, ik op internet kijken, kom ik langs die site van body flair. wat een aandachtsgeile kerel is dat, hij heeft gewoon filmpjes van zowat al zijn TV optredens op zijn site staan, maar wat er op sommige filmpjes staat, daar lusten de honden geen brood van. Ik noem: piercing zetten tijdens het sky-diven, of John de Wolf ZELF zijn handtekening onder zijn getatoeerde kop bij een fan laten tattoeeren. Evenals Julio Cruz. Hij heeeft ook die tattoo van Senna gemaakt, vind ze echt voor geen meter lijken, ook dat nog. Voor iemand die al 39 jaar in het vak zit, mag je toch wel wat beters verwachten. Hij heeft zelf ook geen tattoos, evenals Tattoo Bob in Katendrecht. Vind ik raar, als je iets mooi vindt heb je het zelf vaak ook, anders doe je het kennelijk alleen voor het geld.
30 Aug 2007, 19:54
precies wat je zegt....ik ben zelf ook niet zo van het commercieele. Maar die gasten moeten dat zelf maar weten. Bij ons is 80% van het clienteel serieus bezig met lichaams versieringen...dit zijn dan ook de vaste klanten die uit heel europa naar ons toe reizen om door ons versierd te worden. de andere 20% zijn meestal van het eerder beschreven caliber....jammer.
Maar de tijd zal het leren ik ben van overtuiging dat kwaliteit zal overwinnen.

Laters..

Robin.
6 Nov, 10:53
Robin, T is Flash, niet flesh! ;-) En Richard uit Berg is inderdaad een erg goede tattooeerder!
14 Nov, 08:16
Hallootjes ik kan niet achterblijven met een reactie......Laten we blij zijn dat de GGD en de tattoobond een verplichte vergunning hebben ingesteld.....zonder vergunning mag je officieel niet meer tattoo-eren veel van de welbekende beunhazen zullen hierdoor verdwijnen...uitzonderingen helaas daar gelaten....die vergunning kost een duit en krijg je niet zomaar even er hangen tegenwoordig best wat eisen aan en richtlijnen.......ene kant jammer hun willen de vergunning wij de artiesten moeten er dik voor betalen maar is wel begrijpelijk......daarnaast wordt het steeds moeilijker om zonder KvK nummer je tattoo spullen te kopen wat ik dan weer wel een hele goede vind zo blijven er nog minder beunhazen over.....Daarnaast is het natuurlijk heel persoonlijk welke shop of beter gezegd welke artiest je aanspreekt.....ook ik sta werk op te knappen van andere maar dat gebeurt vaak......

greetzzzzzzz Tattoo Danni
14 Nov, 21:13
Tattoo Dingo in Gouda (Turfmarkt dacht ik) en Tattoo Mark (Spoorstraat).
En zeker Mark is erg slecht, de tattoo baas waar ik altijd ga heeft mij een aantal foto's laten zien van wat hij maar op heeft moeten knappen. Die foto's zijn echt overduidelijk prutswerk.

Tattoo Frank (Hoge/Lage Gouwe) is en blijft de beste voor mij!
14 Nov, 22:18
bodyflair suckt idd. Ook al zo "leuk"dat zijn dochter de piercing en de tattoo removal runt :-p

De echte tattoo Bob in kanendrecht is trouwens wel goed. Dat is de broer van de Bob van Bodyflair (heette vroeger ook Tattoo Bo(h) alleen kan hij wel prikken ;-)
15 Nov, 18:27
Nou, die vind ik anders ook maar een rare snuiter, ik zou er niet naartoe gaan, hij heeft zelf namelijk geen enkele tattoo, dat vind ik raar, voor een tattoo-artiest. In Rotterdam zou ik eerder naar Tattoo Jan gaan, ware het niet dat ik mijn vaste shops heb gevonden in Dragon Tattoo Eindhoven (Greg Orie) en Hardline Tattoo in Tilburg (Jeroen Franken en Darko).
12 Dec, 14:54
Ok, maar mag je mij vertellen van wie je liever een tattoo krijgt;

Deze artiest:
http://www.tattoogeert.nl/images/fotos/tribal/Resized_tribal2.jpg

of deze:
http://www.dragontattoo.nl/JAP06/draak_arm.jpg
12 Dec, 21:07
Harm, ik vind deze 2 foto's appels met peren vergelijken......
(maar idd Greg is een kanjer)
13 Dec, 22:33
Heeft tattoo Geert soms een hond en een witte stok met drie rode streepjes??
Die tattoo is echt super slecht gezet.
Gebruikt hij soms hamer en sikkel om een tat te zetten?
13 Dec, 23:02
helaas zijn er in dit landje maar een paar top studio's, een hoop goede studio's en een hele hoop slechte artiesten. Nog erger is het dat een hele hoop mensen het werk van die prutsers als mooi/goed beschouwen. dit heeft een heleboel redenen en meestal is het financieel(lekker goedkoop).

laat de prutsers maar op tokkie sprikken zodat de mooie inkt op mooie mensen komt.
heb zelf enkele stukken uit de studio van tattoo-eus uit leiden en ben hier erg trots op

Subject Started by  Replies   Last 
Edward :(()
0 yesterday, 15:56
©RixNet :typing:
59 yesterday, 13:33
Leroy
23 yesterday, 13:22
Robbie V.
13 Wednesday, 23:30
Brian
28 Wednesday, 14:59
Jan Wim