Ik heb niet zozeer slechte ervaringen met een of andere shop.
Ik ben het wel eens met wat Harm zegt.We hebben veel shops en beunhazen in dit kleine landje en goeie die zijn niet makkelijk gevonden.Al die shops die zich niet echt bezig houden met de hygiene en zich niet echt bezig houden met de kunst van het Tattoeeren.Veel tattoeerders zijn gaan tatoeeren voor het geld en niet voor de kunst van iets unieks te creeren op iemands lichaam.
Ik werk zelf ook in een shop in limburg en je moest eens weten wat voor ellende bij ons binnenkomt van een ander...en daar zijn de mensen meestal toch ook wel een beetje zelf aan schuld. Toen ik vroeger mijn eerste tattoo liet zetten ben ik bij vier shops binnen gelopen en heb hun werk bekeken.daarna heb ik pas een beslissing genomen bij wie ik in de stoel ging. Vandaag de dag komen de mensen binnenlopen pakken een fleshboek(stencils overal ter wereld te koop)en kiezen binnen vijf minuten wat ze willen. Als dan de prijs hun niet aanstaat, gaan ze weg of nemen een totaal andere tattoo die goedkoper is... onbegrijpelijk..

merk dat de mensen die binnenlopen niet echt meer specifiek met een bepaalde tattoo bezig zijn maar meer bezig met de prijs ervan.Ik heb vroeger zelf niet echt naar de prijs gekeken maar meer naar het werk en div stijlen die artiesten hebben. De tattoo wat ik liet plaatsen moest ik heel mijn leven mee doen....
Dus de tip voor de mensen die nog opzoek gaan naar een goede shop...
Ga een een kijkje bij de shop van je keuze
kijk niet alleen naar flesh afbeeldingen die in iedere shop voorhanden zijn dit zijn dikwijls gekochte stencils en zeggen helemaal niets over het kunnen tattoeeren van een artiest. Je kunt beter vragen naar foto's van de tattoos die ze in het verleden al gezet hebben.
bekijk ook eens de werkruimte waar er getatoeerd word... daar kun je meestal ook al aan zien hoe serieus deze mensen met hygiene bezig zijn.
Als je niet overtuigd bent ga dan ook nog eens bij een andere shop kijken.
Pffff wat een lap tekst maar misschien heeft iemand er iets aan.
Veel suc6 en 7
Greetz Robin