Member details

Tattoo hyve

Tattoo hyve
Tattoo hyve (8090)
Join

Sort by: -Old first- | New first

29 Dec, 15:53
Wanneer mag je weer onder de zonnebank als de tattoo is geplaatst.
En moet je speciaal een sunblocker gebruiken of een zonnebrandcreme met hoge factor?
30 Dec, 00:56
Volgens mij net als wat geadviseerd wordt voor de gewone zon. Het beste is om je tattoo eerst goed te laten genezen en korstvrj is. Verder is het altijd goed om je in te smeren met een speciale creme voor de zonnebank ter voorkoming van uitdroging van je huid
15 Jun, 15:57
Ja inderdaad het is precies hetzelfde als met de gewone zon. het moet eerst helemaal korst vrij zijn.. dan is hij vaak ook goed genezen.. Het is wel beter om hem de eerste paar keren zeker goed in te smeren want de huid waar hij zit en daar omheen is gevoelig geworden en de kans op verbrandingen is ook groter..

15 Jun, 19:44
sluit me aan bij de vorige reacties , let wel op : de kleur rood verdwijnt wel sneller , bij de tattoos op mn onderarmen is rood bijna helemaal verdwenen .
16 Jun, 10:50
Vorige week zeiden ze '1 week wachten', en verder helemaal niets. Ja, dat ik hem anders af moest plakken.
Ik merk trouwens niets van het vervagen van rood, mijne is nog net zo rood als eerst en ben er toch al heel wat keertjes onder geweest!
16 Jun, 10:55
sorry , vergeet er wel bij te zeggen dat ze al 15 jaar oud zijn
16 Jun, 10:58
Ahh okee, mijne is nu 5 jaar oud en de tattoëerder van mijn laatste zei dat hij te diep gezet is, misschien dat dat er ook iets mee te maken heeft?
15 Jul, 21:51
Van de week heb ik een tip gekregen van een vrouwtje die bij de Sundays werkt! Gewoon je tattoo insmeren met de lippenbalsem met spf 20! Schijnt als een soort blokkering te werken zei ze. Heb t nog niet uitgeprobeerd!
17 Jul, 12:02
mij is verteld dat je beter de eerst 5 weken nie in de zon mag met je tattoo dit vanwege de gevoeligheid en de kans op verbranding en dan ben je nie blij als da gebeurdno name deze heb ik nu een week

Subject Started by  Replies   Last 
Remy
2 yesterday, 11:37
©RixNet :typing:
71 Wednesday, 16:19
the Great Cornholio
22 Wednesday, 14:11
Georgette :yeah:
72 Tuesday, 17:23
Jacob
160 Monday, 21:38
Ritchie