Member details

Tattoo hyve

Tattoo hyve
Tattoo hyve (7441)
Join

Sort by: -Old first- | New first

29 Dec, 18:59
Ben al bij meerdere ontwerpers geweest om een tattoo te laten ontwerpen maar iedere keer zonder resultaat.

De eerste x heeft de ontwerper er zijn eigen draai aan gegeven ( vond hij naar zijn idee mooier. ik alleen niet :armscrossed: :armscrossed: :armscrossed: ) Na nog een poging bij deze ontwerper kwam het weer op niets uit. Weer zijn idee en niet de mijne!!!!!!!!

De tweede ontwerper dacht gewoon even mij te vertellen wat ik moest laten tattooeren en vond mijn idee maar niets??????? Wie moet er nou mee rondlopen, :chinrub: :chinrub: :chinrub: ja ik dus!!!!!!!! Nou ja gelijk over dus......

Nu kreeg ik vanmorgen mijn uitgetekende ontwerp terug van de derde ontwerper. :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf: . Lijkt in niets van wat ik heb aangegeven. Heb twee uur met die man gezeten om aantekening te maken over mijn ideeen. maar helaas zonder resultaat blijkt vandaag

Weet niet wat er nou zo moeilijk aan is maar mag je tegenwoordig je eigen ideeen niet meer hebben ofzo:devil: . Heb iets in mijn hoofd en dat wil ik. Het is dat ik een gewrichtsziekte heb en mijn handen niet genoeg onder controle heb anders zou ik zelf wel een ontwerp proberen te maken.
Dit is daarom ook gelijk de reden voor deze vraag: Wie kent iemand die wel de moeite wil nemen om mijn idee op papier te zetten.

Voor meer vragen krabbel me maar of plaats ze hier. Oh ja moet je me even toevoegen als vriend wil je krabbelen niet iedereen kan plaatsen en mijn krabbels lezen namenlijk..

Grtzzzzzzzzz Ed
30 Dec, 11:47
Eh hallo......jij hebt een idee in je hoofd. Je probeerd die over te brengen op iemand anders maar die zet het niet zo op papier zoals jij het in gedachten had. Is er een mogelijkheid in dat diegene jou verkeerd begrepen heeft?
Iemand anders kan niet in jouw hoofd kijken en precies aanvoelen wat jij bedoelt toch?
Ik denk dat je iemand moet vinden met wie je een 'klik'hebt. Die met jou op 1 lijn zit en misschien iemand die jou persoonlijk kent. Een tattoo is zo persoonlijk, het is heel moeilijk iets wat iemand anders heeft bedacht precies te tekenen!. En daarbij denk ik ook dat een tattoo moet 'groeien' Je kunt niet in 1 keer wat lijntjes neerzetten en dat is 'm dan.....vind ik in ieder geval.
Succes!(y)
30 Dec, 22:22
Kan een slotje op

Vriendin van me gaat een poging wagen en heb er wel vertrouwen in

Grtzzzzzzzz Ed
31 Dec, 10:49
Tja......:chinrub:
13 May, 14:02
Ik zit momenteel op het grafisch lyceum, en wil best een poging wagen voor je :-)
15 May, 20:35
Ik ken iemand die tattoos heeft ontworpen voor mijn broer, en mijn tattooer heeft mij tattoo ook ontworpen, ik vind hun werk erg mooi.

www.mooose-tattoo.com

mikey(kweet niet precies hoe je zijn naam schrijft) heeft de tattoos van mijn broer ontworpen en Moose die van mij.

nou veel succes hoop dat je er wat aan heb
groetjess x
4 Jul, 03:55
http://artsiefartsie.hyves.nl

zij is een topper
6 Jul, 22:53
Ben benieuwd wat je ideeen zijn.. Inbox me maar als je nog een tekenaar nodig hebt ;-)

Subject Started by  Replies   Last 
Edward :(()
0 yesterday, 15:56
©RixNet :typing:
59 yesterday, 13:33
Leroy
23 yesterday, 13:22
Robbie V.
13 Wednesday, 23:30
Brian
28 Wednesday, 14:59
Jan Wim