Ben al bij meerdere ontwerpers geweest om een tattoo te laten ontwerpen maar iedere keer zonder resultaat.
De eerste x heeft de ontwerper er zijn eigen draai aan gegeven ( vond hij naar zijn idee mooier. ik alleen niet

) Na nog een poging bij deze ontwerper kwam het weer op niets uit. Weer zijn idee en niet de mijne!!!!!!!!
De tweede ontwerper dacht gewoon even mij te vertellen wat ik moest laten tattooeren en vond mijn idee maar niets??????? Wie moet er nou mee rondlopen,

ja ik dus!!!!!!!! Nou ja gelijk over dus......
Nu kreeg ik vanmorgen mijn uitgetekende ontwerp terug van de derde ontwerper.

. Lijkt in niets van wat ik heb aangegeven. Heb twee uur met die man gezeten om aantekening te maken over mijn ideeen. maar helaas zonder resultaat blijkt vandaag
Weet niet wat er nou zo moeilijk aan is maar mag je tegenwoordig je eigen ideeen niet meer hebben ofzo

. Heb iets in mijn hoofd en dat wil ik. Het is dat ik een gewrichtsziekte heb en mijn handen niet genoeg onder controle heb anders zou ik zelf wel een ontwerp proberen te maken.
Dit is daarom ook gelijk de reden voor deze vraag: Wie kent iemand die wel de moeite wil nemen om mijn idee op papier te zetten.
Voor meer vragen krabbel me maar of plaats ze hier. Oh ja moet je me even toevoegen als vriend wil je krabbelen niet iedereen kan plaatsen en mijn krabbels lezen namenlijk..
Grtzzzzzzzzz Ed