Member details

Tattoo hyve

Tattoo hyve
Tattoo hyve (8090)
Join

Sort by: -Old first- | New first

20 Jan, 14:41
hoi ik wil wel eens weten waar jullie je tatto heb laten zetten ,en wat is de reden omdat juist bij die tatto shop te laten doen(h)
22 Jan, 01:03
Als je een klein stuk laat zetten en het is de eerste keer dan zal je vooral naar het totaal plaatje kijken van een shop, ga je net zoals ik en zovelen anderen grotere delen van je lichaam laten bedekken dan kijk je vaak ook naar de artiest die er zit en zijn werk. Omdat je dan zoveel uren samen door brengt is er ook een vertrouwensband die je gaat krijgen of al hebt. Zeker is dit als je alles freehand laat zetten! Mijn persoonlijke reden is omdat ik dit als een vorm van kunst zie, alleen is mijn lichaam het doek van de artiest. Zo zal ieder wel een eigen reden hebben natuurlijk.
Mijn tattoo wordt gezet door Tony van Pigmental tattoo in Eindhoven.

(a)

www.pigmentaltattoo.com
22 Jan, 22:02
mijn tattoo heb ik laten zetten bij tattoo inky in Zwolle :-)
23 Jan, 15:46
Bij Mana ink Deventer
http://www.mana-ink.nl/www.mana-ink.nl/Welkom.html
waarom omdat hij een geweldige tatoeerder is.Een kunstenaar voor mij en vele.
En vertrouwd wat ook heel belangrijk is!(y)
25 Jan, 16:37
bij tatoo kees in veendam hij is goed en goed koop en het is erg verslavend
26 Jan, 00:49
ik heb nu 3 tattoo's

en die heb ik alle 3 bij dragon tattoo in eindhoven laten zetten.

mijn eerste,1 roos met de naam van mijn man,is door een engelse jongen gezet,van dragon tattoo.alleen die werkt daar niet meer.

en de persoonlijke tattoo,flower fairy.heb ik laten zetten,omdat ons mam zeer plots overleed op 55 jarige leeftijd,bovenaan staat moeder en onder aan haar geboorte datum+jaar en overlijdings datum+ jaar.

en de tribal tattoo met 3 rozen,die heb ik wo 23-1-08'laten zetten heb ik door sascha laten zetten. waarom rozen? ik ben gek op rozen,heb ze ook in ons tuintje staan.

en ben nu aan het sparen voor de 4de tattoo.
en ja tattoo's zijn erg verslavend,want als je er eenmaal aan begint,wil je er steeds meer.

mijn 3 tattoo's staan ook op deze hyves.

gr patricia
26 Jan, 14:38
mijn linker arm en buik heb ik bij rich tattoo laten zetten in rotterdam pendrecht en de rest doe ik bij een vriend thuis ook in rotterdam
27 Jan, 16:54
TATTOO XTREME
HELLEVOETSLUIS:-d :-d :-d
27 Jan, 17:08
Ik heb 2 grote tattoo's en 1 kleine, allemaal laten zetten bij:
Lab360, Amsterdam! www.lab360.nl
Britta rocks :-d !
27 Jan, 18:58
ik heb zel 3 tatto`s de eerste bij tattoo Bob in katendrecht rotterdam ,de tweede toen ik dienstplichtig mill.was bij funky artist in utrecht ,en de derde bij rob hanse ,toen nog bij hem thuis in Oegstgeest :-)
28 Jan, 22:00
de eerste heb ik laten zetten bij tattoo pluis in hoek van holland, maar die zit nu in spanje. toen heb ik er 2 laten zetten bij tattoo tim, ook in hoek van holland.
daarna heb ik er 1 laten zetten bij gerben in monster. daarna heb ik er 6 (4 nieuwe en 2 uitbreidingen) laten zetten bij yankee tattooz in schiedam, en daar blijf ik ook naar toe gaan, heel tevreden met hem!
28 Jan, 23:10
alles bij arthurs tattoo shop in sneek en op mijn ribben heb ik late zetten bij tattoo roel in arnhem
30 Jan, 21:02
tattoo you heerleno name[media id=177772726yFGo size=largen waar om vrienden
31 Jan, 00:10
ik heb beiden tattoos in maastricht laten zette bij PLAYERSCLUB TATTOO grote gracht 60A door sjoerd elstak ben dr super te vrede mee kijk es op www.playersclubtattoo.nl greets denniz
"INK YOUR SKIN"
31 Jan, 10:27
Alle drie zijn gezet door Ronald Bonkerk.
Omdat hij een van de beste in nederland is en al 25 jaar over de hele werled bekent is.

http://www.bonkerktattoo.nl/

Subject Started by  Replies   Last 
Remy
2 yesterday, 11:37
©RixNet :typing:
71 Wednesday, 16:19
the Great Cornholio
22 Wednesday, 14:11
Georgette :yeah:
72 Tuesday, 17:23
Jacob
163 Monday, 21:38