Ik wilde het al vanaf mn 15e ofsow. Maar ik heb best relaxte ouders, die hebben het me nooit echt verboden (ik deed op die leeftijd toch wat ik zelf wilde

) maar hebben er wel goed met me over gepraat. Toen had ik besloten een ontwerp te maken en die een jaar te laten liggen, als ik dan nog dezelfde wilde mocht ik um zetten van mezelf. Nou jah dat ontwerp kwam er pas toen ik 17 of 18 was, en was ook een combi met een piercing. Majah ik wilde niet t risico lopen dat mn pierc zou uitgroeien (was op mn onderrug) en dat mn tattoo dan verneukt zou zijn, dus heb ik die maar weg gegooit. Nu heb ik er 2 ontworpen die ik super vet vind, en wil ik er dus 1 dit weekend gaan zetten, ben nu 21 en weet wel zeker dat ik het wil. Ik wil ook nog een 3e als ik die andere 2 heb, maar ben nog niet tevreden genoeg over mn ontwerpen
Ik denk dus dat iemand er wel 100% achter moet staan. Ook als je 15 of 16 bent kan dat, als je er maar lang genoeg over nagedacht hebt!
(Maar ik ben er ook wel voor dat je onder de 18 toestemming moet hebben van je ouders)