Member details

Tattoo hyve

Tattoo hyve
Tattoo hyve (8090)
Join

Sort by: -Old first- | New first

9 Jul, 00:13
Heb een vraagje, wat is de mooiste kleur voor een tribal draak. Ik heb er zelf 1 ontworpen die ik volgende maand laat zetten, maar zit nog te twijfelen tussen de kleur. Zwart of het tattoo groen.

Alvast bedankt voor jullie antwoord.
9 Jul, 10:24
Dat is toch niet aan een ander? Jij gaat ermee rondlopen, jij moet er blij mee zijn...
Iemand kan het wel mooi vinden om 'm in het rose te zien...

Waar neig je zelf het meeste naar?

Succes!
9 Jul, 17:17
Ja dat is waar, maar mij lijkt het als je een zwarte neemt dat het net lijkt alsof je zo'n henna tattoo heb. Groen is meer de kleur van tattoo's. Dusja daarom twijfel ik er nog over.

Bedankt voor je antwoord Lynn
9 Jul, 22:34
Groen de kleur van tattoo's?
9 Jul, 23:30
Ik bedoel die echte tattoo groen...
9 Jul, 23:50
Ik denk dat het idee van henna meer bij de kleur bruin zit dan bij zwart... Ik heb nog nooit gedacht bij een zwarte tattoo "goh, henna..."Jij wel?
10 Jul, 11:42
ligt natuurlijk ook aan de grote van je tattoo en waar!!!.. als je zo'n draakie om je boven arm neemt dan lijkt het al gauw een vakantie henna..good luck mate:peace:
10 Jul, 13:02
Als je twijfelt zou ik de tattoo niet eens laten zetten. Straks loop je de rest van je leven met een verkeerde kleur op je arm omdat je toch liever de andere kleur had gehad. Een tattoo vervaagt ook na tijd. Het echte diepe zwart is meestal dat het 2 keer is gedaan.
10 Jul, 13:51
als het tribal is zou ik zwart kiezen
10 Jul, 16:43
coveren een optie hahaha !
10 Jul, 19:13
Ziet er raar uit... laat dan gewoon een mooie Japanse draak zetten in plaats van zo'n lelijk tribal ding. En ga in Godsnaam naar een goede shop! Inkstitution of Tattoo Jan in R'dam bijvoorbeeld, das bij je in de buurt.
10 Jul, 23:52
Wrm niet tattoo Bob, ben der pas geweest en het resultaat van de tattoo van me maat zag er super netjes uit en ze zijn erg vriendelijk daar.
11 Jul, 04:48
pfffffffffffffffffffffff
11 Jul, 12:10
wat pfffffffffff?
11 Jul, 12:23
Ik heb geen hoge pet op van Tattoo Bob en zijn broer van body Flair al helemaal niet. Die gasten van Inkstitution en Tattoo Jan zijn veel beter (vergelijk maar eens portfolio's).

Subject Started by  Replies   Last 
Remy
2 yesterday, 11:37
©RixNet :typing:
71 Wednesday, 16:19
the Great Cornholio
22 Wednesday, 14:11
Georgette :yeah:
72 Tuesday, 17:23
Jacob
160 Monday, 21:38
Ritchie