Member details

Tattoo hyve

Tattoo hyve
Tattoo hyve (8090)
Join

Sort by: -Old first- | New first

17 Jul, 23:51
Hoi Allemaal,

Volgende week zaterdag komt mijn 2de tattoo eindelijk.
Mijn broertje is eindelijk klaar met tekenen, en hij is prachtig geworden.

Ik verander er wel nog wat aan, maar dat krijgt iedereen pas te horen en te zien als hij erop staat.

Nou wil ik de tattoo in mijn rechter zij.
Van mijn bh tot mijn broek.

Met mijn eerste tattoo had ik er niet zoveel last van, alleen het inkleuren was vervelend.

Maar nu vraag ik mij toch af hoe dat in mijn zij gaat voelen.
Ik ben wel een beetje bang voor mijn ribben.

Doen je ribben meer pijn dan je onderrug?

Kunnen jullie mij misschien een paar tips geven van te voren, wat ik moet/ kan doen.

Mijn eerste tattoo duurde namelijk nog geen 10 minuten, en degene die ik nu wil gaat waarschijnlijk ruim een half uur duren.

Alvast bedankt.

Groetjes kim
17 Jul, 23:58
op je ribben zei je? Maak je maar klaar voor pain,het is geen leuke plaats net als je kuiten en binnenkant dij,of onder arm of tricep. Als het echt pijn begint te doen moet je gewoon even pauzeren en dan verder als je niet te veel last heb. Veel succes! Post het resultaat ma als hij klaar is,ben erg benieuwt.
18 Jul, 01:33
Hey Kim.

Ribbetjes is idd wel een pijnlijk plekkie, ik heb zelf beide zijkanten gedaan en links was gek genoeg pijnlijker dan rechts...maar dat kan ook verbeelding zijn.
hoe dan ook, zorg dat je uitgerust en fit naar je tattoo sessie toegaat, eet genoeg en drink de avond ervoor geen alcohol..dat scheelt allemaal nogal..

veel succes!

18 Jul, 07:49
Ik sluit me aan bij de anderen, goed uitrusten, eten enz. Heb op dezelfde plek een tattoo en t doet gewoon echt erg pijn, maar daar moet je even doorheen en je vasthouden aan t resultaat!
succes!
18 Jul, 07:50
Hoi Kim,
Zijkant is idd behoorlijk gevoelig en dan vooral bij je nier!!! Ribben vond ik zelf wel meevallen maar bij je nier trekt de pijn door en kan je verkrampen. Gewoon ff pauzeren zoals al eerder werd aangeraden maar dan valt het weer tegen als ze verder gaan:-s Ik ben gewoon doorgegaan; ff doorbijten maar dan heb je ook wat. Heb zelf ook een zijkant laten zetten vanaf bovenkant ribben tot op m'n heup en het was het waard!!!! Succes en ik ben benieuwd! Groetjes Mireille
18 Jul, 21:06
Dank jullie wel voor jullie reactie.

Ik ga daar gewoon heen en laat het allemaal maar op me afkomen.

Mijn eerste tattoo was alleen het inkleuren vervelend, en die zit op mijn stuitje.
En daar hoorde ik ook pijnlijke verhalen van.

Als hij er zit, zal ik even een foto plaatsen ;-)
19 Jul, 18:11
En dextro eten!
19 Jul, 21:25
ben ook een fan van dextro..
21 Jul, 23:32
Hmm... Dextro die is nieuw voor me...

Een banaan eten van te voren wist ik wel, maar dextro...

Dat is toch zo'n druiven-suiker "snoepje" ?
6 Aug, 13:36
Na een half uur tatoeeëren maakt je lichaam zelf een soort verdovend stofje aan waardoor het 'pijnlijke' gevoel iets minder kan worden tijdens het zetten.

Ach, je wilt 'm of je wilt 'm niet he! Even doorbijten en daarna ben je hartstikke blij ;-)
6 Aug, 14:25
Bij mij werkt het om te kletsen met de tattoeerder... Dat leidt af van de pijn. Maar omdat je je er nu best druk om maakt zul je zien dat het meevalt, denk je later "pff, peace of cake"...

Onthoud dat pijn zo is vergeten. Op het moment zelf is het even naar maar zodra de naald eraf gaat is het ook zo weer een heel eind minder.

En het belangrijkste, pijn is het allemaal waard. Dat maakt het dat je trots mag zijn op je tattoo!

Subject Started by  Replies   Last 
Remy
2 yesterday, 11:37
©RixNet :typing:
72 Wednesday, 16:19
the Great Cornholio
22 Wednesday, 14:11
Georgette :yeah:
72 Tuesday, 17:23
Jacob
160 Monday, 21:38
Ritchie