Member details

Tattoo hyve

Tattoo hyve
Tattoo hyve (8090)
Join

Sort by: -Old first- | New first

3 Feb 2007, 01:23
Mijn tatoeerster is een jaar geleden ge-interviewed, een artikel dat (geloof ik) in 3 bladen is geplaatst. In het laatste magazine, dat deze maand is uitgekomen, is ook een foto van de tattoo op mijn rug geplaatst.
Natuurlijk ben ik hier enorm trots op. Het feit dat zij mijn tattoo, haar werk, mooi genoeg vind om aan de wereld te tonen is natuurlijk een enorm groot compliment.
Ik maak me alleen aan beetje zorgen om mensen die niet inzien dat een tattoo heel persoonlijk is. Mijn idee, haar kunstwerkje... Straks loopt er nog iemand rond met een soortgelijk, of misschien zelfs identieke tattooage...^o)
Ik heb mijn tattoo ook hier op de site gezet, nu ik toch al in een magazine sta, kan dit ook geen kwaad meer :-d , dat is wel een voordeel!
Zouden jullie je hier ook druk om maken, of ben ik nou gewoon een beetje paranoia?
3 Feb 2007, 10:36
Ja, zou het natuurlijk niet leuk zijn als je een tattoo zelf hebt ontworpen, of iig een deel ervan ofzo, en iemand heeft precies dezelfde..maar aan de andere kant is het natuurlijk ook wel een compliment..toch?
3 Feb 2007, 10:39
hij is wel heel mooi trouwens!(y)
3 Feb 2007, 20:24
Thanx :-) ! Ben er ook erg blij mee.
4 Feb 2007, 17:57
Mijn tattoos zijn zo ziek, die gaat niemand kopieren! Toch heb ik geen behoefte om in een tijdschrift te komen, een aantal van m'n tattoos staat wel op mijn hyve maar het meeste ervan is toch nog niet af...
25 Feb 2007, 16:10
jeee dat wil ik ook
mijn tattoo's in 1 of andere blad
lijkt me cool jho(h)
26 Feb 2007, 01:02
Volgens mij zijn er echt wel bladen naar waar je gewoon een foto kunt sturen van je tattoo. Als ze origineel zijn zal het vast geplaatst worden denk ik toch?
Gewoon doen! What's stopping you? :-)
2 Mar 2007, 09:35
Ik denk dat je wel een punt hebt Leroy. Voor hetzelfde geld denkt iemand: wow, cool, die neem ik ook! Het idee dat er een kopie van je tatoeage rondloopt zou mij erg irriteren.
2 Mar 2007, 12:34
Ze kunnen hem toch niet exact namaken van een foto denk ik..
2 Mar 2007, 13:03
Oh nee? Moet jij eens opletten ;-)
2 Mar 2007, 13:08
Echt??

Een tribal is wel te doen denk ik maar als je een heel ingewikkeld rugstuk hebt toch niet?? of wel??:-|
2 Mar 2007, 16:28
Hehe, de techniek staat voor niets tegenwoordig.
3 Mar 2007, 02:25
Dat is idd het gene dat mij een beetje tegen staat Rachel... maar ja, gedane zaken ;-)
Maar dat namaken zal voor een beetje goede tatoeerder natuurlijk geen probleem zijn. Blijft het natuurlijk een vraagstuk of iemand zich een goede tatoeerder mag noemen als hij/zij stukken namaakt uit magazines?
Ik hoop inieder geval dat als het gebeurt het ergens in Zimbabwe is en we elkaar nooit tegenkomen, dat zou echt heel Akward zijn... (helemaal als die van hem/haar net iets mooier is :-d )
4 Mar 2007, 13:48
Tja, ik zou geen tattoo van een ander willen kopieren, maar er zullen vast zat van die gastjes zijn die daar geen probleem mee hebben.
Maar denk idd. wel dat een goede tatoeerder het ook niet zal doen uit respect voor zijn collega.
Of zal ik dat verkeerd zien?
4 Mar 2007, 16:10
Ik staat ook met een tattoo in een duits tattoo blad, maar ik vind het niet zo erg. Ben er wel trots op want je wordt er niet zomaar ingezet dus voel muh wel vereerd ;-)

Subject Started by  Replies   Last 
Remy
2 yesterday, 11:37
©RixNet :typing:
71 Wednesday, 16:19
the Great Cornholio
22 Wednesday, 14:11
Georgette :yeah:
72 Tuesday, 17:23
Jacob
160 Monday, 21:38
Ritchie