Member details

Tattoo hyve

Tattoo hyve
Tattoo hyve (8090)
Join

Sort by: -Old first- | New first

8 Sep 2005, 18:51
Wat je zelf hebt of ooit gezien hebt?

Ik kan meteen antwoorden:

"Brutus" is wat ik op mijn boven arm heb.

ik heb geen hond, maar een parkiet, lol, ik was 18, deuh...
8 Sep 2005, 22:16
schedels , naam van liefje , moeder

En nee ik heb geen draak als huisdier (wel als zoon) lol.
8 Sep 2005, 23:22
Ik ga mee met "naam van liefje". Volgens mij moet je jezelf behoorlijk dom voelen als je dat hebt gedaan en je vriendin gaat er na een week vandoor met je beste vriend, hahaha
9 Sep 2005, 09:05
hahaha,

Dan is Mama al wat veiliger...

die loopt niet zo snel weg, meestal niet...
12 Sep 2005, 20:16
of echt heel je lichaam bedekt hebben met puzzelstukjes .
25 Oct 2005, 21:35
no nameSchedels zijn vet!
:mouth:
Namen van vriendin/vriend en postzegelverzamelingen zuigen idd.
10 Nov 2005, 15:07
Tatu's van afbeeldingen waar je weinig tot geen weet van heb wat de betekenis ervan is. Zoals die Maori-hype, waar mensen moko's op hun lichaam zetten, maar niet weten waar het voor staan en daarmee sommige Maori-stammen tegen het harnas in jagen.
8 Dec 2005, 17:47
zo'n engelse rode dubbeldekker.
dat zag ik op een lichaam van zo'n oude man, 2 jaar gelee op een tattoo-piercing beurs.
zn hele bovenbody was trouwens geheel bedekt met onzinnege tattoo's
9 Dec 2005, 10:30
Foute tattoos? Tattoos die niet tijdloos zijn, denk ik. Het plaatje staat immers heel lang op je lichaam. Ben alweer een jaar bezig met het bedenken of het plaatje dat ik erbij wil plaatsen wel tijdloos genoeg is.
9 Dec 2005, 22:17
Ondanks dat ik Feyenoorder ben vond ik de John de Wolf tattoo toch wel het dieptepunt wat ik ben tegengekomen op tatto gebied!
Verder ga ik mee met Bung Zwartjoekel, symbolen gebruiken van andere culturen waarvan men de betekenis niet eens weet!
12 Dec 2005, 11:25
Namen van liefjes, plaatjes die mensen zomaar nemen omdat ze dan een tattoo hebben zoals roosjes, zwaluwtjes of hartjes. En dan vooral die kleine waarvan je van dichtbij al amper kan zien wat het is. Of die eeuwige tribals die bijna iedereen op de onderrug heeft. Een tattoo zit er als het goed is de rest van je leven dus wees origineel.
12 Dec 2005, 11:49
Namen van partners, portretten (over twintig jaar lijken ze allemaal op elkaar) en wat Zwartjoekel zegt, het gebruik van symbolen van andere culturen zonder het nodige respect (kennis van achtergrond, betekenis, etc.). Trouwens, de term Moko (voor Maori designs) mag eigenlijk niet eens gebruikt worden voor niet-Maori's. De Maori style tattoo's (ook al zijn ze door Maori's aangebracht zoals bij mij) wordt Kirituhi genoemd (ofwel Skinart).
3 Jul 2006, 02:46
Een foute tattoo is denk ik een ondoordachte, zoals meegaan met de "mode" als in : pokemon ,forever friends ,looney toons ,het bekende dolfijntje, de bloem , de vlinder. (niet in alle gevallen ondoordacht : I know ;-) )
3 Jul 2006, 17:21
haat-tat's zoals swastika's ed vind ik ook heel erg fout!!!:protest:
3 Jul 2006, 22:27
Afrikaans? ik dacht aziatisch....maar tegenwoordig wordt een swastika vooral geassocieerd met het fascisme ...maargoed, ik hou niemand tegen als iemand zo'n tat zou willen, ik gaf alleen mijn mening over 'foute plaatjes'...

Subject Started by  Replies   Last 
Remy
2 yesterday, 11:37
©RixNet :typing:
71 Wednesday, 16:19
the Great Cornholio
22 Wednesday, 14:11
Georgette :yeah:
72 Tuesday, 17:23
Jacob
160 Monday, 21:38
Ritchie