Member details

Tattoo hyve

Tattoo hyve
Tattoo hyve (7441)
Join

Sort by: -Old first- | New first

1 Jul 2007, 11:25
Ik wil al heel lang een tattoo op mijn pols en ik heb nu maar eens een afspraak gemaakt.

Wie heeft er nog meer een tattoo op de pols,binnenkant/buitenkant en wat vond je van het erop zetten??
1 Jul 2007, 17:55
ik heb wel tattoo op me pols binnen en buiten en zijkanten hahah rondom dus en loopt tot aan me borst ;-)

maar op zetten valt mee vond ik. ligt aan je eigen pijngrens he das met alle tattoos zo
2 Jul 2007, 12:57
Ik heb mama (l) op de binnenkant van mijn rechterpols laten zetten !
Deed absoluut geen pijn! Vond het na een tijdje zelfs lekker !
Volgende maand meer op me andere pols.

sja verslaafde in wording denk ik...
2 Jul 2007, 13:31
no name
:-o
5 Jul 2007, 00:38
K heb er ook een op de pols.
Ik vond de binnenkant wel pijnlijker dan de buitenkant maar goed, het resultaat is er ook naar.

:hearts: :hearts:
5 Jul 2007, 10:48
Ik heb er eentje op de buitenkant.
Helemaal niet zo pijnlijk (hoewel, hoe verder naar de binnenkant, hoe pijnlijker). Maar nou ligt het ook aan je eigen pijngrens. Terwijl ik werd getattoeërd, werd er eentje verderop op dezelfde plaats getattoeërd. Die ging bijna onderuit. Tsja.
no name
28 Jul 2007, 18:07
Ik heb ook een tattoo op mijn pols. Aan de bovenkant. Ik heb hem vergeleken met die van mijn enkel en dan moet ik zeggen dat mijn pols pijnlijker was dan mijn enkel, gewoon geniepiger. Maar misschien komt het omdat de naald van mijn pols veel fijner was. Maar dat weet ik niet. Ik zou het in ieder geval zo weer doen!

Ik ben er zeer tevreden mee.

Vraagje aan jou, wat ga je er dan op zetten? al een idee? en hoe groot?

liefs wendyno name
28 Jul 2007, 20:49
Binnenkant pols. Was mijn eerste. Is wel iets pijnlijker dan op mijn arm (de 3e) maar weer minder pijnlijk dan op mijn duim (de 2e) :-d Maar het is wel makkelijk uit te houden... vind ik (h)
Deze staat op mijn pols:
no name
29 Jul 2007, 11:49
no name

Op Me Pols Dus ook
29 Jul 2007, 19:09
Ik heb gister de naam van mijn zoontje op de buitenkant van mijn pols laten zetten en ben er heel blij mee.
Ik vond het niet pijnlijk aan mijn linker pols heb ik een kleine tribel staan maar dan aan de binnenkant ik vindh et aan de buitenkant minder pijnlijk.
Maarja wat is pijn?
als je iets heel graag wil heb je het er wel voor over.:-d
1 Aug 2007, 10:37
ik heb voor m'n 15de verjaardag een tatoeage als kado gekregen ; een eign ontwerp vn de letter A. ^ hy staat op mn linkerpols & nee vond 't niet pyn doen :superman2:
7 Aug 2007, 22:44
Hoi Hoi,

Allereerst Bedankt voor alle reacties.
Ik heb hem vandaag laten zetten aan de binnenkant van mijn pols en het deed absoluut geen zeer....vond het echt meevallen.100 %.no name

Die op mijn onderrug heeft mij echt zeer gedaan,maar deze absoluut niet.
Het is een roos geworden met tribals.
Dit is mijn 6de maar ik vond het echt niet pijnlijk,maar het verschilt dus echt de pijngrens per persoon en voor de 1 doet het b.v. onderop de rug niet zeer en bij de ander wel.
In ieder geval bedankt voor alle lieve reacties.

Groetjes Paula
6 Oct, 10:39
ik heb er een op de buitenkant van mijn pols, een trible
6 Oct, 11:11
Ik heb beide polsen getattoeerd, rondom eigen ontwerp (h)
3 Nov, 22:01
tattoo op me pols, waar me horloge zou kunnen zitten. ik heb daar me naam staan.
pijn had ik minimaal, zeker minder dan bij de tattoo op me buik.
xxxxxxxxgrtz

Subject Started by  Replies   Last 
Edward :(()
0 yesterday, 15:56
©RixNet :typing:
59 yesterday, 13:33
Leroy
23 yesterday, 13:22
Robbie V.
13 Wednesday, 23:30
Brian
28 Wednesday, 14:59