Wow die is echt heel mooi! ik heb er ook een op mijn enkel, maar de mijne is in de loop van de jaren niet zo mooi mee. Ik denk dat ik hem laat coveren met iets anders, wat weet ik nog niet. die van jou is echt heel mooi!
Ja hij is echt heel mooi. heeft nu ook een diepe betekenis voor je en het verhaal erachter maakt de tattoo vaak ook zo mooi.
Ikzelf kan niet zo goed tekenen. als ik eenmaal een idee heb moet ik het vertellen aan een tattoo artiest en die kan dan een mooi ontwerp maken. Ik denk er nog goed over na.
(sorry voor de "charmante" sok maar de vloer was erg koud..
En nee, qua pijn valt het erg mee op die plek hoor.. Pijn hoort er tenslotte bij, maar je krijgt er wel iets moois voor terug!
Hoi Sabrina!
Dankjewel voor je reactie! Wat een gave tattoo zeg, echt supermooie kleuren!! En je hebt gelijk hoor, het doet nou eenmaal pijn, maar je hebt er een kunstwerk voor terug! Heb jij hem zelf ontworpen, en heeft het een betekenis voor je?
Groetjes, Masscha
Hier was hij ook nog niet helemaal af hoor, moet nog steeds e.e.a. laten doen.. Ik ben gek van zwarte tattoo's en dit is de eerste met een kleur er door heen. En ik wilde graag een tribal met klimop er doorheen. En samen met degene die hem gezet heeft is deze ontworpen.. En op maar de volgende maar weer..haha..
ik heb op beide enkels tatoes en pijnlijk vond ik het niet tis wel handig als je het in de zomer maanden doet zodat je er niets op draagt dat schrijnt nogal ik heb verstrengelde rozen en daar de naam van 1 van mijn dochters bij staan er moeten nog 2 namen bij komen maar ivm zwangerschap nu gaat dat ff niet door